woensdag 26 januari 2011

Boer, wat zeg je van mijn....

varkens! Leuk om te doen als je een feestje houdt met Boerderij-thema!
Wat heb je er voor nodig?

- kleine roze koeken
- biggetjessnoep
- aardbeienveters (1/3 per varkentje)
- cocktailprikkers

Prik met de cocktailprikker een gaatje voor het aardbeienstaartje. Knip de aardbeienveters in 3 stukken,
maak in elk staartje een knoopje. Duw het staartje in het gaatje. Prik de prikker in het biggenkopje en prik hem in de roze koek. Voor een leuke presentatie neem je een mooie mand. Leg er een boerenzakdoek in, en strooi er hooi op. Geef dan alle varkentjes een leuk plekje!



2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je berichtje!
    Wat een leuke blog (en wat een mooie varkentjes) ben je begonnen, ga je gelijk volgen, inspiratie voor kinderfeestjes is nooit weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Bespaarmama: Wat leuk dat jij mijn eerste volger bent! Ik ben zelf al zoveel geinspireerd door allerlei leuke blogs, het moet mij ook wel lukken, hoop ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers