donderdag 9 juni 2011

He, he....

eindelijk, mijn laptop doet het weer!! Sinds zaterdag was de aan/uit-knop er mee opgehouden.
Met een kapotte uit-knop zou ik het nog wel hebben volgehouden, maar een aan-knop die niet meer wil....:-(

Maar nu kan ik dan weer!! En wat waren er intussen veel leuke dingen gebeurd!



De 'something old, something blue' challenge bij Bizzy@thome die ik gewonnen had....echt een superverrassing!!
Je kan nu weer meedoen met nog zo'n leuke actie; Decoreren met rozen !

En zoveel leuke en enthousiaste reacties die ik gekregen had op mijn Verbouwen op zaterdag ! Zo leuk!!
(Als ik nu in mijn keuken rondkijk is het er helaas niet zo mooi opgeruimd, Jolanda!!)

Ook nog weer nieuwe volgers gekregen!! Welkom!

En dan voor vandaag mijn nieuwe product(en) van de week : jurken, jurken, jurken!!!









Voor al deze jurkjes en nog heeeeeel veel meer, ga je naar

Jijwel-Zomerjurkjes_300x250


Jijwel.nl is een inspirerende shop met kinderkleding in de maten 50 t/m 176.
Jijwel.nl is opzoek naar stijlbewuste moeders die voor haar kinderen altijd op zoek is naar de beste en mooiste kinderkleding.

Jijwel.nl heeft een grote collectie nieuwe en outlet kinderkleding. Er is altijd een aanbieding op jijwel.nl.
De verzending bij jijwel.nl is gratis. Als de kleertjes niet passen kun je ze gratis retour sturen en krijgen je je geld terug.

En natuurlijk heeft Jijwel.nl ook gave jongenskleding!



Fijne dag verder!!

6 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel fijne dag! En fijn dat de pc t weer doet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ik volg je al een tijdje :) Je bedenkt leuke dingen!! maarre heb een vraagje; heb je ook een idee (of weleens wat gemaakt) voor een afscheid van peuterspeelzaal?

    Groetjes, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je laptop het weer doet, we kunnen haast niet meer zonder he, wat een leuke jurkjes, maar de kleine meid heeft kleren genoeg.

    fijn weekend alvast
    gr Stina.

    ben je al bezig geweest met foto bewerken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn dochters zijn helaas te groot voor die mooie jurkjes, zo leuk dat kinderspul
    En gelukkig dat alles werkt, zo vervelend als je steeds met je vinger aan de knop moet zitten:))

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug.
    En ik zeg welgemeend; ik heb je gemist!!!
    Leuke advertenties...alleen boven mijn budget ;-(

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha! Nou: welkom weer in blogland, hoor! Altijd gezellig om je stukjes te lezen, en af en toe een kijkje bij jullie verbouwing te mogen nemen!
    Fijn dat je laptop het weer doet!
    Er zit vast binnenkort weer een verjaardag aan te komen bij jullie, of niet? Dan maak je zeker gewoon voor de vakantie weer allemaal van die leuk verzonnen lekkere dingen!!!?!!
    Groetjes maar weer van Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers