dinsdag 4 september 2012

Lang geleden...

Zo....dat is wel eventjes lang geleden dat ik een blogje schreef...

We hebben een fijne vakantie gehad....


Bijbels Openluchtmuseum in Nijmegen
Stoer: een beer op 3 meter afstand....in Wildpark Anholter Schweiz in Duitsland


Het Uilenbos in Lunteren
Naar het strand bij Katwijk (we waren er al om 8.30...geen mens te zien: heerlijk!!)

Superleuk: dagje wandelen met ezel Bart (De Koperen Ezel in Epe)
 

...tussendoor OOK nog wat geklust.....


Nieuwe schoorsteen

....en nu de kinderen in hun 3e schoolweek zitten, komt heel langzaam de gewone 'gang' er weer in!

Ik ga de komende tijd eerst eens lekker bij jullie bijlezen, want dat heb ik wel even 'gemist'.
En daarna zien jullie me wel weer vaker op Hieperdepiep, hoop ik!

 
Groetjes,
Corine

4 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent! Jullie hebbben leuke dingen gedaan, de foto's zo te zien.. Succes met opstarten.. En op naar de vele leuke traktaties ;-)

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hoi,

    De koperen Ezel in Epe zijn wij in de vakantie ook twee keer geweest, helaas was het te druk om een ezeltje mee te krijgen...maar de kinderen hebben er heerlijk gespeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er erg leuk uit! Ook wij waren bij de Koperen Ezel in Epe..hebben heel wat rondjes met de ezel rondgelopen zo leuk voor de meiden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers