vrijdag 22 april 2011

Stapelen op vrijdag: fruit!

Vorige week zat ik een beetje in de lappenmand
(ideale omstandigheden om mijn give-away in elkaar te prutsen)
en toen kreeg ik veel bezoek en  allerlei kadootjes om weer op te peppen en aan sterken.

Van mijn lieve buurvrouw kreeg ik deze stapel:


Normaal gesproken vergeet ik mezelf nog wel 's bij het fruit eten, je bent zoveel aan het schillen en snijden,
de kinderen eten het zo ongeveer onder het mes vandaan op, en na afloop denk ik dan....wat heb ik zelf nou eigenlijk gegeten???

Maar mede door alle gezonde stukjes die Recepten van Natuurlijk Zuinig steeds plaatst eet ik de laatste tijd steeds meer fruit!! Eet ik zelfs weleens gezonde fruitshakies als ontbijt of lunch!!!

En dus was deze enorm fruitspies echt heel welkom!!



Ik heb de lege plastic buis netjes schoongemaakt en bewaard...vond het zo'n leuke presentatie, dat komt wel weer een keer goed van pas.

En dan wil ik ook nog even laten zien wat ik zaterdagochtend op bed gepresenteerd kreeg door man en kids!!!



Lief he!!

Iemand anders bracht ook een hele welkome stapel....die komt volgende week op de blog!
Wil je meer leuke stapels zien? Kijk dan op Stapelen op vrijdag

Oja...en kijk ook even onder de blog-around, je komt dan op een hele gezellig blog!

5 opmerkingen:

  1. De vitamientjes spatten vanje stapel af, gelukkig dat je opgeknapt bent.
    Heerlijke verwennerij dus vanmorgen..gezellig!!!

    Voor jou en je gezin, heel fijne en goede paasdagen,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezond zo'n stapel vitaminen, beterschap voor je.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke stapel kreeg je van je buurvrouw!!!
    En dat je kids je zo verrast hebben op bed!
    Wat voelt dat goed he?! Daar kan je dan echt weer een poos van genieten niet???

    He, groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk dat zijn dan weer de voordelen van het ziek zijn, wordt je lekker verwend, lief hoor!
    En bedankt voor je compliment over mijn vogeltje... eh ik bedoel mijn teckeltje hihi, van kinderen moet je het hebben hé hihi

    En ja als je je verveelt moet je wat hé, ik ben dol op plaatjes! Ik had eerst een andere website waar je onder kon reageren én plaatjes plakken en ja het liefst zo gek mogelijk, dus ik heb nogal wat verzameld in die tijd! hoe gekker hoe beter hihi, wat een lol hebben we toen gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend lief!
    Hopelijk ben je weer opgeknapt en kun je genieten van het mooie weer en die lieve mensen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers