woensdag 4 april 2012

Kuikentjes

Van het gele marsepein wat ik ook gebruikte om Brummetjes mee te maken, maakte ik straks samen met Loura lieve gele kuikentjes.......


die het vast ook goeddoen als verjaardagstraktatie !


 
Ik kocht soesjes (die je natuurlijk ook zelf kunt bakken) die we 'verpakten' in de gele marsepein.



We maakten kleine balletjes voor de kopjes....


en van zure rode matjes knipten we een snavel en duwden die in het kopje....


We maakten met kleine stukjes drop oogjes die we met glazuur op de kopjes plakten...



de kopjes plakten we op het lijfje en pootjes van zure mat eronder...


Van decoratieveertjes prikten we een staartje...en wat zien ze er dan schattig uit!!


Superleuk om te presenteren met wat hooi in (groene) papieren cupcakevormpjes !


Fijne dag verder!
Groetjes, Corine

Bestel bij SoapQueen en gebruik mijn kortingscode voor 5 % korting !!

Kortingscode: PP3772CV

4 opmerkingen:

  1. die zijn leuk, maar wij lusten geen marsepijn? :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve,lekkere snoepeendjes..geweldig leuk!!!!
    Nog gefeliciteerd met Ruben..hoera...


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Die fladderpootjes: geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers