vrijdag 6 april 2012

Verbouwen op zaterdag

Het was een hele poos stil met mijn posts rond   'Verbouwen op zaterdag'.
Maar wij zaten niet stil!  De jongenskamer was klaar en je zou zeggen: gezellig inrichten nu!
Waar ik in mijn vorige post klik-klik  (was dat echt in augustus???) dus ook al naar uitzag!
Maar de kamer werd al gauw in gebruik genomen door ....de meiden :-(
Want hun kamer werd gesloopt....



Nee, dit is geen onscherpe foto.....stof alom :-(
Rechts op de foto is de deur naar de jongenskamer..en waar Joël staat is de trap naar beneden.

Normaal gesproken ben ik zelf helemaal niet van het klussen, maar bij het slopen van deze kamer heb ik ook eens meegeholpen....


Inmiddels zijn de jongedames lang geleden al WEER verhuisd om voorlopig te bivakeren op een van de nieuwe kamers....



... terwijl nu de andere kamer langzamerhand omgetoverd gaat worden tot een tienerkamer.

Nu is de jongenskamer dan echt definitief voor de jongens. Ruben heeft een voorsprong op de 2 kleine mevrouwtjes die vanwege de ruimte nog in ledikantjes slapen: hij heeft een juniorbedje gekregen, 't was een beukenkleur, maar is geschilderd in de lichte kleur van het andere houtwerk.
Hij slaapt 'beneden' ....


en Joël op de vide.



Langzamerhand komen er steeds meer leuke spulletjes in de kamer....ik moet de dingetjes echt tegenkomen, waardoor het langzaam groeit tot een gezellig geheel.



Deze kast moet nog witgeverfd worden.


De namen van de jongens op antieke stempelleters (in spiegelbeeld).




Joël en Ruben samen op de oude kist....



Ik heb de smaak van deze verbouwposts wel weer te pakken gekregen :-)

Voor iedereen een Gezegende Pasen toegewenst!

Corine

Gebruik mijn kortingscode PP3772CV en ontvang 5 % korting


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes verzamel je erbij, je hebt er oog voor!
    Jullie hebben idd niet stil gezeten, maar het zal wel een prettig gevoel zijn dat het nu bijna klaar is.
    Die kast is ongeverfd ook al mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt het ontzettend mooi. Zou haast een beetje jaloer worden. Al moet je dan in de stofbende zitten ... het resultaat is verbluffend. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk... Maar het is nu wel mooi! En wat een leuke spulletjes erbij! Tja, dan is het wel een voordeel als je verschillende kamers hebt, dan kunnen ze tenminste zolang ergens anders slapen... (Gaat bij ons niet lukken met maar 2 slaapkamers :-))
    Ook goede paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ontzettend gaaf!!!
    En Rubens bed..prachtig! Echt stoer!
    En blijft hij nu wel in zijn bed...;-)

    Groetjes he! En veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, er wordt hard gewerkt bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er stil van, wat een werk is er verzet, daar mogen jullie trots op zijn en wat stoer dat je ook meehielp!!!
    De kamer is prachtig en dan die vide, geweldig toch!!!
    Ik wens je samen met je gezin heel goede paasdagen, "een heerlijk morgenlicht breekt aan", die boodschap nemen we mee".

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef..ook jullie zittenniet stil!
    Maar het resultaat is prachtig, die vide is gaaf, samen en toch apart!
    Heel mooi, je kleuren!
    ... en klussen is toch gaaf??
    Ook hier gaan we morgen weer gewoon verder haha..
    Fijne Dagen metje gezin!
    Bijzonder om zondag het wonder van de opstanding te mogen gedenken..
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers