dinsdag 10 april 2012

Mijn nieuwe uitdaging...

In februari begon ik met een extra blog Saartje en Betteco, in romantische sfeer.

Maar al heel gauw na dat begin, begon ik te twijfelen, stak een oude droom de kop op en kregen mijn man en ik de gelegenheid om samen de stap te wagen naar een echte splikslinternieuwe webwinkel !

Weken van regelen, aanvragen, opzetten, enz. enz....(gelukkig doe ik al bijna 20 jaar administratief en boekhoudkundig werk en daar heb ik veel voordeel van gehad, want er komt veel bij kijken...)

Maar nu presenteer ik jullie dus met veel plezier.....


onze nieuwe webwinkel in landelijke woonaccessoires en mooie kado's !

Kom je ook kijken bij www.saartjeenbetteco.nl ?

Bij je eerste bestelling ontvang je 10 % korting met de kortingscode 'blog'.

Ik bedank natuurlijk mijn volgers van mijn blog Saartje en Betteco voor hun belangstelling, maar ik ga met die blog stoppen. Met deze blog Hieperdepiep...een feestje! hoop ik nog HEEL LANG door te gaan!

In de plaats van de blog Saartje en Betteco nodig ik iedereen van harte uit om zich te abonneren op de nieuwsbrief van mijn webwinkel www.saartjeenbetteco .

Voorlopig blijft de SenB-blog nog wel online om mensen die op Saartje en Betteco googlen de weg naar de webwinkel te kunnen wijzen.

Lieve groet,
Corine



5 opmerkingen:

  1. oooh, wat jammer dat je met deze blog stopt. Ik vond de feestjesideekes zo tof.
    Maar ook een dikke proficiat met je nieuwe projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Katrientje: ik stop NIET met Hieperdepiep maar met mijn andere blog! Dus hopelijk hier nog heel veel feestideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk!!! PROFICIAT met de start van je webshopje! Het ziet er heel mooi uit! Die lintbak vind ik wel mooi ... helaas heb ik geen lint om erin op te bergen maar als ik ooit ... lol
    Ik hoop dat je webshopje een succes wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Hopelijk wordt het een groot succes! Het ziet er in elk geval mooi uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik wens je toe dat je er van geniet en het een mooi plekej geeft in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers