donderdag 17 november 2011

Bakfeestje

Het was woensdagmiddag, er waren vriendinnetjes over de vloer en er was nog marsepein over van de taart van zaterdag.

Dan bak je snel muffins, pak je de klei- en koekvormpjes, zet je alles klaar...


en dan heb je zomaar een klein bakfeestje!


En zijn alleen de foto's al genoeg om te zien dat het reuzeleuk was en voor herhaling vatbaar!



Allemaal natuurlijk reuzetrots op het vrolijke resultaat!


Maak het binnen gezellig vandaag, want buiten is het zo grijs!

 
Klikadvertentie:

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk joh !!!

    Ik zou ook wel een keer willen spelen bij jou...;-)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. njam njam njam .... mag ik ook eens komen spelen bij jou??? (allé, Payal en dan moet ik natuurlijk ook meekomen hé :oD)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er feestelijk uit!
    lieve groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meid wat gezellig die meiden zo bij elkaar,en bakken is zeker leuk om te doen.
    de jongste die had gisteren pepernoten gebakken bij een vriendinnetje, ze was er zo trots op.

    allemaal weer opgeknapt, en wat is het koud he, brrr,vooral s'morgens.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke boel zeg, heerlijk als je zo'n lieve moeder hebt die de boel de boel laat en lekker aan de bak gaat!!!
    Een supermiddag zo te zien, geniet jij ook lekker!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat gezellig al dat bakken, dat mis ik hier wel hoor, deed ik vroeger veel vaker, nu ze zo oud zijn komt er helaas niks meer van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toelichting: ik vind dit typisch kleuren die kinderen schitterend vinden! Het was dus geen kritiek. Soms moet je kinderen ook op dit gebied ruimte geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er gezellig uit zo! En lekkerrrr ook nog eens :). Altijd fijn, bakfeestjes...

    En btw..dat is ook een goed idee ja, om je kapotte maillot te verknippen...ik zal eens gaan kijken ;)...de foto's van het eindresultaat staan er nu op hoor haha

    groetjes Corine...en een fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers