maandag 14 november 2011

Pffff...

...dat was me wat vorige week...niet echt een feestje :-(
Dinsdag kwam er een klein mevrouwtje ziek uit school en elke dag daarna had ik er een zieke meer bij.
Zo sneu al die zieke kipjes bij elkaar... En op een gegeven moment ga ik dan echt denken...voel ik zelf soms ook al wat??

Maar dat viel tot nog toe mee en de kinderen knapten gelukkkig wel aardig snel weer op!

Al met al blijft er dan nauwelijks een moment voor jezelf over, dus aan bloggen ben ik helemaal niet toegekomen :-(
En creatief wordt ik ook al niet van temperaturen, zetpillen, troosten en verzorgen...

Zaterdag dan maar een taart gebakken en die samen met de kinderen gezellig versierd!


Want ik verwachtte - en gelijk had ik! - dat ze op zondag allemaal wel weer reuze zin hadden in een lekker hapje!


Ik meesmuil maar een beetje als ze naderhand helemaal hyper zijn van het resultaat ...



en het een KUNSTWERK noemen...ik had eens wat rondgekeken op www.deleukstetaarten.nl  en dan is onze taart een prutstaartje. Maar daar zit ik ook niet mee, het gaat me puur om het plezier wat wij er samen aan hebben. En al doende leert men!

'n Fijne week!

Klikadvertentie:

13 opmerkingen:

  1. zieke kindjes, da kenne we allemaal vrees ik! maar hei, kijk s wat een knappe taart er voortgekomen is uit zo'n week "zieken" ??? je mag het terecht een kunstwerk noemen!!! vele lieve gezonde groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de taart erg prachtig uitzien en hij heeft vast heerlijk gesmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig hebben ze de taart lekker naar binnen kunnen werken, ik vind hem wel mooi hoor en het gaat inderdaad om het ermee bezig zijn én het opeten natuurlijk!
    Hoop dat de week beter wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke taart!!! En gelukkig zijn ze weer opgeknapt, altijd zo zielig en druk als de kindjes ziek zijn
    Wens je een heerlijke dag!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een creatieve taart! Helemaal leuk. Ziek kindjes thuis hebben is niet echt leuk. Al geniet ik er soms stiekem van dat ik dan niet naar school op en neer hoef te rijden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke taart! En gelukkig voelen de kindjes zich al heel wat beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vindt een gezellige kindertaart,en hoop dat ze er wat van geproefd hebben, beterschap nog met de kids.

    fijne week.
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die leukste taarten, daar heb ik ook ooit weleens op gekeken. Zien er bijna uit als gave fabriekstaarten. De jouwe ziet er tenminste "handmade" uit, veel leuker. En super gelukt hoor!
    Nee, als je kinderen ziek zijn, doe je niet veel.
    Ach, het blijft gewoon wel liggen tot je weer tijd hebt, hoor...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om zo met elkaar een taart te maken! Ik heb ook wel eens een poging gewaagd, maar bij mij leek het ook niet op de 'leukste taarten' :-)
    Hopelijk zijn je kinderen allemaal weer beter?!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is helemaal geen prurstaartje!!!
    Ik vind dat je samen met je kinderen een prachtige taart hebt gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor je berichtje/comment. Mijn ouders zijn precies even oud!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je taart laat zien dat je lekker met je kinderen bezig bent geweest en dat is pas geluk!
    Hopelijk knappen ze snel op!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers