dinsdag 13 december 2011

Gebroken

Zo sneu, vorige week viel ons kleine mevrouwtje van 6 buiten op de stoep. Ze had geen jas en schoenen aan, dus ik riep haar naar binnen. Daar kwam ze aanhollen, struikelde over een tak, viel pardoes over 2 kleine klompjes bij onze achterdeur en kwam aan mijn voeten terecht.

Brullen natuurlijk, maar later leek het mee te vallen. Ze werd 's avonds een keer wakker, maar sliep verder de hele nacht goed door. Vrijdagmorgen deed het nog wel pijn, maar toch deed ze er ook wel weer wat mee.
Dus toch naar school.

Maar 's middags belde de ehbo-juf dat het toch echt niet ging.
Naar de huisarts en gelijk door naar het ziekenhuis.

Dus zit ze nu met haar armpje in het gips...

wat ze eigenlijk nu het niet meer zo'n pijn doet ook wel weer een beetje interessant vind...helemaal blij met haar mooie ballon die ze van mij uit mocht zoeken in het ziekenhuis!


Eerst had ik het gevoel dat ik te onachtzaam geweest, dat ik het zelf niet had gemerkt.
Maar de gipsmeester vertelde dat het haar zelfs bij haar eigen kind was overkomen, dus toen liet ik het schuldgevoel maar gaan.

Ze kan er niet zoveel mee als ze zou willen....zaterdag wilde ze me graag helpen met eten koken.
Gehaktballetjes draaien gaat natuurlijk niet....komkommer snijden ging alleen samen met mama...
maar de ui heeft ze toch echt helemaal zelf gepeld...doorzettertje!



Al met al was vorige week zo hectisch en gevuld, dat ik nauwelijk toegekomen ben aan het lezen van al jullie blogs, daar hoop ik deze week weer wat tijd voor te maken!

Groetjessss.....

Klikadvertentie:

Banner Happyalbum.nl 250x250

16 opmerkingen:

  1. Beterschap voor je dochter!! Knap van haar dat ze die ui zo goed kon pellen :)
    Groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen zeg! Dit kan iedereen overkomen. Mooie foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter is vorig jaar ook gevallen, en ook ik dacht dat het wel meeviel, en ook zij moest uiteindelijk in het gips! Het is soms ook moeilijk in te schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha! Wat ZIELIG! Wij hebben het ook eens gehad met één van onze jongens - 3 dagen later bleek idd ook dat zijn arm op 2 plekken gebroken was. Wat voel je je dan schuldig! Dat herken ik wel! Waar ik me ook schuldig over voel....dat ik je aan het werk heb gezet voor een AWARD! Maar eh...je verDIENT hem WEL. Zie maar of je er tijd voor hebt. Uiteraard gaat je leuke gezin voor, hoor!
    Groetjes,
    Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ocharme!!!! wat een gedoe hé!
    maar 't komt wel goed en je bent een super mam dus niet schuldig voelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He, wat vervelend! Maar het lijkt mij ook moeilijk in te schatten hoor, vooral als ze er toch al weer iets mee doen.
    Knap dat ze toch de ui kon afpellen!
    Beterschap hoor!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach gossie zeg wat zielig, maar gelukkig is ze er zelf lackoniek over! En voel je niet schuldig hoor, ze had immers toch niet zo heel veel pijn, dus dan denk je al snel dat het meevalt en ik lees hier al een tijdje mee, weet zeker dat je een supermama bent hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ocharmkes, in de gips. Vertroetel haar maar lekker!
    Maar zo te zien kan ze goed haar plan trekken....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal ze zich onthand voelen... gelukkig maar voor tijdelijk hopelijk geneest het goed.
    Drukke tijd hoor, deze periode altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, wat sneu, beterschap voor haar. Verwen haar maar even flink.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat erg! Van harte beterschap.
    Ik kan me wel voorstellen trouwens dat ze het interessant vindt vanwege alle aandacht.
    Ik heb wel vaker gehoord dat men met kids pas later achterkwam dat er iets gebroken was!
    Zal het aan hun hogere (?) pijngrens liggen?
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een dotje is het zeg, zo lief om te zien en dan zo dapper...weet je, ons overkwam het ook, dochterlief brak pols en wij hadden het ook niet in de gaten...dus zo zie je maar.
    Wens haar veel beterschap!!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He toch wat vervelend dat het maar gauw weer uit het gips mag.
    En wat goed dat ze die ui met 1 hand gepeld had!
    Beterschap
    Liefs Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ach t is zonde, veel beterschap voor de kleine dame!!

    Enne, mijn dochter heeft met enige regelmaat de gehaakte haarband van jouw give away in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, schetepeetje...
    Wat ziet ze er toch wel heel schattig uit op de foto..!!!
    En dat ze zo'n doorzettertje is he, wat heerlijk om te zien in je kind he?!

    Beterschap voor 't vrouwtje van 6!!!

    En 'de rest van alle goede wensen' voor jou/jullie!...

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers