zaterdag 17 december 2011

Tell me about yourself...

Tante Trijns verraste mij met de Tell-me-about-yourself-Award! Dank je wel!!
Ik voel me daar wel een beetje verlegen van...kijk, laten zien wat ik heb zitten prutsen voor mijn kinderen is tot daar aan toe...maar hier op het wereldwijde web meer over MEZELF vertellen, da's weer een heel ander verhaal. (zeker omdat ik weet dat ik niet voor elk van jullie anoniem ben...)

Maar ja, zelf vind ik het stiekem ook heel leuk om vanalles over iedereen te lezen, dus....'k zal toch maar een poging wagen om 7 weetjes te vertellen!

Of wisten jullie al....

1... dat ik van lieve plaatjes houd? Niet dat ik m'n hele huis ermee vol heb, of er (tot nog toe) veel creatiefs mee doe, maar ik wordt altijd heel blij van zulke kaartjes!


2... zo blij was met alle lieve reacties op mijn vorige post, waarin ik schreef over mijn kleine brekebeentje! Op dit moment hebben we te maken met nog andere moeilijke omstandigheden, waarin wij onze weg moeten zoeken, en dan doen zulke reacties mij wel heel erg goed! Dank jullie wel!


3...dat ik droom van leuke dingetjes maken en die verkopen op leuke marktjes? Het is met ons jonge gezin op korte termijn nog niet echt te realiseren, maar wie weet ooit? En zelfs al komt het er nooit van...er over dromen is ook al leuk!


4... dat ik meestal wel aardig goed voor mezelf kan opkomen, maar dat ik echt een LEEUWIN wordt als het over mijn man en kinderen gaat??


5... dat ik op dinsdag voor 2 kleine oppasnichtjes mag zorgen? De oudste is 2 en de jongste bijna 5 maanden. Ik doe dit echt met heel veel plezier en mijn eigen kleine baasje is elke week helemaal blij als zijn speelkameraadje weer komt.


6...dat ik probeer minder e-nummers te eten, maar dat ik dat heel moeilijk vind?



7... dat ik de zaterdag en zondag de fijnste dagen van de week vind? Heerlijk om met man en kinderen samen te zijn!!



Pfffff....nou, dat was het dan....vergeef me dat ik de moeilijkheid van een award voor deze keer aan mij laat voorbijgaan....ik nodig iedereen die (nog meer) over zich zelf wil vertellen maar op deze manier uit!

Iedereen een heel goed weekend toegewenst!

Klikadvertentie:


bo kids 300x250 gif

5 opmerkingen:

  1. Leuk om zo over je te lezen :-) Heel veel sterkte met de moeilijke omstandigheden waarover je schreeft bij punt 2
    Hartelijke groeten,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om iets meer over je te lezen, ook al lees ik soms tussen je berichtjes door hoor...je bent een supertrotse en lieve mama, die altijd klaar staat, wie knutselt er nu met zoveel liefde en gaat koekjes bakken en nog veel meer....
    Voor nu voor je gezin heel veel sterkte, ieder huisje heeft...nou vul zelf maar aan, een duwtje in de rug of even een virtuele arm om je schouder doen je misschien goed!!

    Vanaf hier een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo wat dingetjes over je te lezen! En verder sluit ik me helemaal aan bij Eefie...
    Je webwinkeltje is trouwens al wel een leuke stap in de richting van punt 3. En natuurlijk kan dromen altijd hé?!

    Sterkte bij alles.

    Goed weekend! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefdevolle ontboezemingen! Lieve plaatjes, liefde voor oppas-neefjes/nichtjes.. Liefde voor je man en kinderen straalt sowieso al van je blog af! Ik wens je/jullie veel sterkte bij de moeilijke omstandigheden die op dit moment op jullie afkomen. Ik hoop dat jullie er een weg doorheen vinden. En er met Echte Liefde en Steun mogen komen...je weet wel wat ik bedoel! Groetjes, goede zondag en sterkte!
    Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om dit allemaal zo te lezen, hoop voor je dat je met je 'andere' moeilijke omstandigheden uit komt, sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers