zaterdag 27 augustus 2011

Verbouwen op zaterdag!

En hoe ging het verder met de jongenskamer???

Het heeft 10 weken geduurd voor het behang bij de schilder binnen was....vraag me niet waarom, maar het kostte wel wat geduld! Maar nu: het zit erop, hoor! Helemaal naar onze zin!!



De border kwam sneller binnen, jippie!?? Helaas....het was een rand met bloempotten. Dus daar moesten we ook weer weken op wachten....was het wel waard, vind ik...



Passende dekbedhoezen gekocht, natuurlijk wel zelf even in stijl gepimpt!




En eindelijk kan mijn favoriete dekenkist een mooie plaats krijgen.


Nu nog de boel leuk en gezellig inrichten....ja toch??????

Goed weekend allemaal!

10 opmerkingen:

  1. Wauw dat is mooi geworden ik wou dat ik dat kon, ziet er heel mooi uit!
    Fijn weekend
    Groetjes Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Die jongens zullen vast heel blij en trots met hun kamer zijn!!!
    En wat passen de dekbedhoezen er goed bij!

    Goed weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig en ziet er heel stoer uit!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig joh. Watr ziet dat er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ontzettend gaaf!!!!
    't Zijn plaatjes!!!! Kan je niet in een blad ofzo??

    Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! En wat heb je die dekbedhoes leuk gepimpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou het ziet er allemaal wel lekker stoer uit joh en een heel stuk beter dan bloempotten lijkt me hahaha
    En inruimen vind ik het leukste, gek hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt prachtig geworden!! al het wachten niet voor niets geweest.. geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er echt super stoer uit!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers