woensdag 4 mei 2011

Bedankt!!

Van Tineke van Onder de knotwilg kreeg ik een award!



Leuk!!! Al word ik er ook wel een beetje verlegen van, hoor....

Het doorgeven is natuurlijk wel weer een beetje een moeilijkheid...want er zijn zoveel leuke blogs, waar ik even zoveel leuke ideeën en interessante verhalen lees...en die ik allemaal wel een award zou willen geven voor het plezier wat ik aan hun blog beleef!

Maar ik heb voor blogs gekozen die nog niet zo bekend zijn:

Tante Trijns vertelt...
PromootjeBlogBlog
Linnen en limoen

Dus....neem daar ook eens een kijkje!

6 opmerkingen:

  1. Heel erg bedankt, Corine!!!

    Groetjes,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je h'm al hebt doorgegeven! Ga zo even een kijkje nemen bij die blogs.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé leuk, super bedankt en dat nog wel van iemand uit mijn geboorte provincie, thx!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een van de gelukkigen, zo gaat hij heerlijk blogland door, iedreen verdient hem toch!!!
    Ik ga even op de blogs kijken.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook gefeliciteerd met je award!!!

    heb vanmiddag de tasjes gemaakt van tafelzeil, ze zijn leuk geworden.

    fijne avond
    groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey als je wilt leren haken..
    http://www.youtube.com/user/tjw1963#g/c/59FA9DF4C757945B simpele tutorial voor beginnende hakers ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers