dinsdag 31 mei 2011

Product van de week : Hello Kitty

Hello Kitty, de kleine mevrouwtjes hier zijn er dol op!!
Vorige week heeft Mirthe op haar verjaardag er nog een nieuwe trommel en beker van gekregen

En het is dat ze fietsjes hebben, maar anders zouden ze helemaal wild worden van deze 12 inch Hello Kitty fiets


Voor grotere meiden is er bijvoorbeeld ook de Hello Kitty 18 inch.(ook in 16 inch)


En voor de hele kleine dametjes de Hello Kitty houten loopscooter:




Naast al dit meidenmoois zijn er natuurlijk ook stoere jongensfietsen, zoals deze Ferrari Kinderfiets


of wat dacht je van deze gave Brandweer Highway skelter!




Ook voor eenwielers, driewielers, en steppen kun je goed terecht bij:

                                          



De paden op, de lanen in....!!

Fijne dag verder!

5 opmerkingen:

  1. Wauw he!!!
    Als er toch eens een schip met geld langs of aan komt!!!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou op zo'n fietsje of driewieler zit ik niet op te wachten(zie je mij al fietsen hahaha) maar hello kitty vind ik zelf nog steeds leuk hoor, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is dat ik al zonder zijwielen kan fietsen,maar anders, wat een supermooie fietsen!!!

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie op mijn blog! Jij hebt ook een erg gezellige blog, ik ga je ook volgen!
    Je vroeg wat een tweelingnaald is... Dat zijn eigenlijk 2 naalden aan elkaar (naast elkaar) waardoor je hele mooie gelijke dubbele naden kan maken. Vooral voor het naaien van tricot werkt het super en het ziet er natuurlijk gelijk heel echt uit!
    Je moet dan 2 klossen op je machine zetten (in dezelfde kleur) en die allebei inrijgen. Als je nog meer uitleg wilt dan laat je het maar weten!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers