vrijdag 30 september 2011

Challenge bij 'Wonen aan boord'!

Albertha van Wonen aan boord heeft een heel erg leuke challenge bedacht! De titel is Water Wonen.

Nu heb ik van de week zo ongeveer het meeste water in huis gebruikt voor mijn stoomstrijkijzer...pfff...wat een was zeg! Het komt natuurlijk ook door de kledingwissel, al lijkt het met het weer van deze week nogal voorbarig te zijn geweest ;-). En verder heb ik nogal wat tassen kleding gekregen, waar ik super blij mee ben! Maar dit leveren natuurlijk niet zulke hele gezellige plaatjes op...

Maar gelukkig!!! Aan het eind van die hele grote bergen was, was er tijd voor een moment waarop ik dacht...JA...dit kan misschien wel meedoen met de Water Wonen challenge....kijk maar mee!




Meedoen?? Ga dan naar Wonen aan Boord (en ook al doe je niet mee, evengoed een bezoekje waard!)
en lees daar hoe of wat! Je kan meedoen tot en met 7 oktober!

'n Goed weekend voor iedereen!

7 opmerkingen:

  1. Leuk idee, ik heb er vandaag bijna mijn hoofd over gebroken en weet nog niets...
    Jij bent in ieder geval origineel!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!
    Ook voor jou een fijn (zonnig) weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en origineel! Een lekker kopje thee.
    Mooie foto's.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!! Wat leuk en mooi gedaan!!!
    Goede inspiratie komt er voort uit jouw strijk...;-)

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gedaan Corine! Je moet er maar op komen ;-)
    Zet je je link nog even in mijn post? Dan krijgen we leuk een overzicht!
    Goed weekend,

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook al aan het denken. Ik weet denk ik wel wat maar ik moet nog even zien of het ook lukt.
    Fijne middag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers