woensdag 14 september 2011

En wie at de krentebolspin op?

Ruben! Want deze kleine jongen ziet in de schooltassen wel altijd de overblijfselen van leuke en lekkere traktaties van de grote broer en zussen...maar kan er nog niet in meedelen.

En wat ik nu zo leuk vond was dat de andere kinderen het na deze uitleg helemaal EERLIJK vonden dat hij de spin op mocht eten!

Dat opeten was nog wel echt een grap....zo JAMMER dat ik toen de camera niet bij de hand had....
Hij ging er bij de koffie eens lekker voor zitten en nam een ferme hap....van de poten.... :-))

Ik heb er echt zo vreselijk om moeten lachen!! En dan dat onnozele koppie...'wat doe ik verkeerd?'

Dus bij dezen....trakteer de krentebolspin niet aan te kleine kindertjes  :-)
(Voor ik het weet heb ik een claim aan m'n.........)

Stina en Appeltje-eitje hadden allebei voor Ruben gekozen, dus er moest even worden getrokken..





Dus Stina, stuur je je adres even door? Dan stuur ik het strijksjabloon naar je toe.

Door deze mini-give-away krijg ik gewoon ook weer zin in een echte give-away! En die had ik beloofd bij 50 volgers!!

7 opmerkingen:

  1. wat een lieve verklaring zeg, echt leuk dat de andere het er zo mee eens waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke blog weer!!!
    Um...ik zie het hem doen!...
    En succes met de streef naar de volgende 2 volgers!!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van de andere kinderen dat ze het ook eerlijk vonden!
    Nou, op naar de 50 volgers hé?!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi dat je het zo ook uitlegt aan de anderen, dat is de kunst, begrip voor elkaar en dat heb je op deze manier zo mooi aangepakt.
    Heel leuk gedaan.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, die 50 zijn er bijna!
    Ik bewaar ook altijd iets voor m'n mannetje thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk joh,daar ben ik blij mee, dus me'n gevoel heeft het wel goed gehad.

    ga je effe mailen.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, ik had het goed geraden!! De naam in ieder geval...de beweegredenen die ik had genoemd, kwamen niet helemaal in de juiste richting haha..

    Stina, gefeliciteerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers