maandag 19 september 2011

Tikkie....

jij bent 'm!!
Het lijkt wel een virus in blogland, maar dan een leuke!
Ik ben 'getagd' door Eefie van Eefie's day oftewel...ik ben getikt....

En nu mag ik dan 10 dingen over mezelf hier op de blog neertikken....nou, dat klinkt makkelijker dan het is....



1. Ik ben de JONGSTE van 7 kinderen en voel me nu ik 35 ben en 5 kinderen heb nog steeds 'de baby'....

2. Vroeger wilde ik KRAAMVERZORGSTER worden, maar op de middelbare school wilden ze me allemaal richting de pabo pushen. Omdat ik van pushen heel erg DWARS wordt heb ik het niet gedaan....maar ben ik op kantoor beland. Als ik nu weer moest kiezen zou ik proberen een kantoorfunctie in een medische instelling te zoeken of een baan zoeken in activiteitenbegeleiding.

3. Koffie vind ik echt SMERIG (ik wil het wel zetten voor mijn man, hoor!)

4. Elke maandag ga ik een uurtje ZWEMMEN. Ik heb er vaak helemaal geen zin in, maar voel me een hele piet als ik toch 600/700 mtr gezwommen heb

5. Ik ben echt JAREN niet creatief bezig geweest. Ik wilde wel, maar vond er geen tijd voor met mijn gezin (dacht ik). Vorig jaar kwam ik erachter dat het juist heel erg GOED voor mezelf zou zijn als ik wel toe zou geven aan die ongelooflijke drang en zin in creatief zijn.

6. De afgelopen maand heb ik mezelf leren HAKEN en dat vind ik zo'n overwinning! Aan de hand van een boek eindeloos vaak overnieuw begonnen en weer uitgehaald, maar nu kan ik een BLOEMETJE haken!

7. Op 23 december '97 ben ik getrouwd met Wim en ik had een RODE trouwjurk aan (niet felrood, hoor!!).

8. Het BOEK wat nu op mijn nachtkastje ligt is 'Met goed fatsoen' van Deeanne Gist (errug leuk!!)
Verder staan er in de vensterbank nog 14 ander boeken te wachten, van W.E. Brunstetter, Beverly Lewis etc.

9. Ik ben een BUZZER (kijk op www.buzzer.nl ) en krijg dus af en toe dingen toegestuurd die ik mag testen

10. Ik ben verslaafd aan FILET AMERICAN. Omdat het niet zo gezond is, geef ik er niet altijd aan toe.
En alle keren dat ik zwanger was, kon het natuurlijk helemaal niet! Dus in de kraamweek at ik elke avond nadat het bezoek weg was, een heel doosje leeg.....

Nou, dat was 'tie dan....en nu nog doorgeven, he....
Eerst maar even kijken waar de tikker al langs is geweest....

Ik tik aan:

Kostbaar omdat zij vaak hele mooie blogs schrijft over vrouw zijn, geloof, zelfontwikkeling etc.
Katrientje vanalles waar ik vaak hele leuke creatieve ideeën langs zie komen
Desiree waar ik graag langskom om te zien wat zij allemaal voor leuks  maakt
Christien omdat ik altijd weer benieuwd ben wat ze te vertellen heeft
Natuurlijk Zuinig omdat ze zulke prikkelende stukjes schrijft die mij aansporen tot gezonder en milieuvriendelijker leven

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat jullie getikt zijn.....
maar voel je niet verplicht om de volgende tikker te zijn!

Een hele fijne week voor iedereen!!

8 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om deze dingen te lezen, mooi dat je ook mee wilde doen.
    Het is niet altijd makkelijk om jezelf bloot te geven, in je posten kun je soms luchtig doen terwijl je je niet zo voelt.
    Mooi dat je creativiteit zo ontwikkeld is, leuk dat je dingen van jezelf ontdekt die je nog niet wist.

    Een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, leuk om te lezen! Wel grappig hé, nu weten we allemaal weer ietsje meer over elkaar in blogland.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heeeeeeeeeeel erg leuk getikt te zijn!
    En ik wil best wel een tikker zijn.
    Dit vind ik eigenlijk de leukste 'tikspel' tot nu toe, omdat je elkaar echt beter leert kennen.
    Leuke weetjes!
    Rode trouwjurk en filet americain!
    Stoer!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is niets dan tikken van de blogklok slaat...
    wel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey, jij ook al getikt...het is een waar virus in blogland..ik ben ook al 'besmet" haha...

    Ikzelf vind het wel heel erg leuk om al die weetjes te lezen en die van jou dus ook :)..Met haken ben je in ieder geval al verder dan mij...ik kan steken/lussen opzetten en een heel en half stokje haken en thats it...nu nog eens een goede haaknaald en haakwol opzoeken en dan probeer ik het weer...

    Filet Americain...zóóó lekker...en een rode trouwjurk...woesshhhh...iets anders dan anders :)...ik had een zwarte jurk met zwarte tule...de jongste van 7! kinderen...wat veel, maar wel gezellig, I think...

    In ieder geval; leuk om die weetjes van je te lezen ;)

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hé leuk om weer meer van je te lezen, staan echt een paar dingen bij die ik niet verwacht had, stom hé dat je een bepaald beeld vormt van iemand door de blogjes te lezen hihi. En bedankt voor het taggen, maar als je het niet erg vind dan bedank ik voor de eer, heb een hele tijd al zoiets op mijn blog gezet, maar vind het wel erg lief van je!
    Fijne woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou ik heb toch maar een blogje gemaakt zodat je iets meer over mij te weten komt hihi enne wat ik niet verwacht had? Dacht dat je jonger was dan 35 jaar(ja ik weet het profiel niet gelezen), maar dat verklaard wel je baby gevoel hahaha. Heb ook nergens mee gekregen dat je werkte en dat vind ik echt knap met 5 kids! tenminste nu ik het allemaal nalees, weet ik eigenlijk nog niet of je nog steeds werkt, maar omdat je zegt dat je op kantoor bent beland ga ik er vanuit dat je nog werkt hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers