dinsdag 12 juli 2011

Dooreen

Hebben jullie al van Dooreen gehoord? Sinds vandaag staan mijn handgemaakte artikelen ook op deze site.



Wat is Dooreen? Dan laat ik even de site zelf aan het woord:

Wat betekent Dooreen?
Dooreen is oud-Nederlands voor 'samen' en Dooreen kun je ook lezen als 'door 1', wat verwijst naar de individualiteit van de makers.
Wie is Dooreen?
Dooreen is ontstaan omdat de maakster van PolkadotS-lampen (hiermee gestopt sinds mei 2010) behoefte had aan een Nederlandse site waar je handgemaakte producten en kunst internationaal kunt aanbieden.
Waarom kopen op Dooreen?
Dooreen wil het aanbod van kunst, handgemaakte en retro producten voor de koper compleet en overzichtelijk maken. Het linken van banners op de diverse sites, wat nu gebruikelijk is onder de Nederlandse creatievelingen, voldoet niet meer.. er zijn zoveel leuke winkels.. je ziet door de bomen het bos niet meer! Inschrijven is makkelijk en gratis.

Ga er gerust kijken, er is zoveel moois te zien!!

5 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, zo'n verzamelsite! Dan ben je vast nog beter te vinden!

    Succes ermee!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga gelij kijken, ik cind het een heel goed initiatief.
    Snel naar Dooreen....

    Groetjes,
    eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik huppel ff daar heen, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat vind ik super gaaf! Ik hoop dat veel mensen JOUW dingen ga kopen!
    Groetjes,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel leuk!!

    Ik wilde graag het rose portomoneetje hebben met dat vogeltje en die enveloppen 4x.

    Suc6 met de verkoop!

    Groetjes, Cora

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers