zaterdag 2 juli 2011

Verbouwen op zaterdag!

Ik vind verbouwen echt heel erg leuk!! De rommel en stof, hoe meer hoe beter, het maakt mij allemaal echt niet uit! Een paar jaar verbouwen? Overal dozen en stapels? Leuk!!!!

GRAPJE!!!!!

Ik vind verbouwen pas leuk als het behang er op kan! Het behang wat ik dan al maaaaaaanden geleden heb uitgezocht en nog net zo mooi is als ik dacht!

Van de rommel en het stof wordt ik soms echt stapel!!!! En dat het voorlopig nog wel zo door kan gaan, daar moet ik ook maar niet teveel bij stilstaan.
Want ik weet wel waar we het voor doen!!! We hebben eerst in een middenwoning gewoond, en ik vond het daar op zich best, alles was op een gegeven moment klaar en net en dat werkt lekker!

Maar mijn man komt van de boerderij en kon er echt niet aarden. En het is ook heerlijk om als je wilt om je eigen huis heen te kunnen lopen en weinig te horen van de buren, want dat vond hij het ergste.

En omdat je niet alles kunt hebben, en HOEFT te hebben, ben ik heel erg blij met ons huisje! Ook al betekent het dat het erg lang duurt voor alles af is!!

Ook al betekent het dat onze kids nu al bijna een jaar met z'n vijven op 1 kamer hebben geslapen, en het gaat echt prima!!! Daar geef ik ze vanaf deze plaats een hele grote pluim voor!!!

Aan deze kant van de kamer slaapt onze oudste, en 2 kleintjes (hoewel de een al wel in een groot bed zou kunnen...). De jongste heeft een hele tijd in het blauwe campingbedje geslapen, omdat hij zo verschrikkelijk hoofdbonkte en wij daar allemaal helemaal stapel van werden midden in de nacht.
Inmiddels is het over en slaapt hij weer in zijn ledikantje.




In dit oude klepbedje heb ik zelf nog geslapen!



Aan de andere kant van de kamer sliepen er  nog 2...



maar...sinds een paar weken slaapt onze zoon al op zijn nieuwe kamer. Het is nog niet af maar hij kan er slapen en is daar heel blij mee! Dat zien jullie vanzelf een keertje! Want het gaat echt helemaal goed komen!!

Goed weekend!

6 opmerkingen:

  1. ja als je aan het verbouwen bent moet je echt geduld hebben, maar begrijp heel goed dat je het af wilt hebben.wat een leuk klepbedje,vooral omdat je er zelf ook ingelegen heb, maakt het dan wel bijzonder.

    fijne avond
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er maar druk mee, maar heel leuk dat je ons zo mee laat leven.
    Als je behang erop zit, ziet het er gelijk anders uit.
    Jij bent straks zo blij als het klaar is.

    Voor jullie allemaal ook een fijne vakantie!!

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat is zeker prettig, dat ze met 5 op 1 kamer toch lekker slapen!
    Hou je hoofd maar koel hoor, het wordt op den duur vast heel netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn jullie 'lekker' druk!
    Hopelijk is het gauw over en kun je genieten van het resultaat.
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad een groot complimente richting de kids, want een eigen plekje is toch wel erg fijn!maar gelukkig is er vooruitzicht, maar ja daar moet je wel ff troep voor maken hé(maar dat vind jij toch niet erg...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow met 5 op een kamer, complimenten! dat gaat um hier niet worden ;)

    Heeeel veel succes met verbouwen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers