maandag 25 juli 2011

Ik zie dat ....

er al meer dan 40 volgers zijn, wat leuk!! Toen ik in januari met deze blog begon had ik dat echt niet verwacht!! En van de reacties wordt ik elke keer weer zo blij!

Daarom: bij 50 volgers een give-away hoor!

Hoe of wat....daar ga ik nog over nadenken, maar dat gaat helemaal goed komen! Als er tenminste nieuwe volgers bijkomen....;-)


(Deze foto is genomen op Tiengemeten, daar zijn we vorig jaar met ons gezinnetje een dagje geweest om ons 12 1/2 jarig huwelijk te 'vieren', daarom is dit voor mij een foto met een gouden randje!)

Fijne dag!!

3 opmerkingen:

  1. tja volger ben ik al, dus met mij schiet het ook niet lekker op hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog 8 te gaan ;-) Tja, ik ben ook al een heel poosje volger, dus kan je er ook niet bij helpen...

    Tien gemeten is leuk hé?! Wij zijn er vorig jaar ook geweest en manlief is er zaterdag nog geweest!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, een give away, altijd leuk ;)

    Enne Tiengemeten daar zijn wij vorig jaar ook een keer geweest. Wij hebben toen met zo'n golfkarretje een rondleiding over het eiland gehad. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers