vrijdag 1 juli 2011

Hoofdprijs voor mijn lieve juf!

Vandaag is de laatste schooldag voor onze kinderen. Wat een drukte gaat daar aan vooraf, overal op de blogs kom ik dat ook tegen. Schoolreisjes, pannekoeken eten, schoonmaken...heeeeel veel werkjes en werkboeken mee naar huis.....

En dan vandaag: afscheid nemen van de juf en daar hoort natuurlijk een kadootje bij.

Bij de B.lokker vond ik sleutelhangers van Disney's Sneeuwwitje waar ik de hangers uit heb gedraaid en samen met een paar appelmoespotten heb ik daar deze hoofdprijzen gemaakt!



Je hebt nodig:

- een lege (appelmoes)pot
- een mooi doekje
- lint of draad
- koekjes, snoepjes, chocolaatjes of zeepjes
- een poppetje (kijk rond in de winkel en je komt vast iets geschikts tegen! Of neem een duik in jullie speelgoedmand...)
- witte spuitverf
- goudglitterspuitverf  (allebei bijv. van H.ema)
- lijm
- mooi kaartje

Spuit het popje eerst wit. Misschien moet je er een paar keer overheen om het dekkend te krijgen.
Daarna lekker met de goudverf erover.


Knip een mooi kaartje en schrijf er op '1e prijs voor mijn lieve juf' of  'Hoofdprijs voor de liefste juf van de wereld'.




Vul de pot met de koekjes etc.
Het mooie doekje over de deksel, met het touwtje dichtknopen, vergeet het kaartje er niet aan te doen.


Lijm het popje op het doekje. Spray eventueel nog met de goudglitterverf over het geheel.


Mooi inpakken in transparante folie!

Je kunt wel zien dat ik nog wat aan het vogelen ben met het foto-bewerken...het is eigenlijk een beetje een rommeltje vandaag met de foto's..:-( 
Maar al doende leert men! Toch??

Liever een ander leuk kado voor de juf, waar je handen niet vies van worden??
Kijk linksboven bij mijn product van de week!

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Ja lees het ook om me heen de eindruktes van school... hier moeten we nog een weekje maar idd. het laatste weekje ook erg druk!

    Wat een leuk cadeautje voor de juf!! zal ze blij mee zijn..

    Gaat jullie vierjarige ook na de zomervakantie voor het eerst naar school?

    Lekker een weekje naar Overijssel! op een park?
    Idd als we dan dit weer hebben...

    Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uh...hier moeten de kinderen nog 3 weken naar school. Duurt me ook nog veel te lang. Mooi afscheidscadeau voor de juf, daar zal ze blij mee zijn.
    Grtjs, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerlijk gezegd geef ik de juf alleen een hand en spreek mijn waardering en dank uit.
    Maar je idee is erg leuk, zou het wel voor een verjaardag doen.
    Hier nog 1 week (voor de jongens)...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer heel leuk wat je gemaakt heb,hier gaan ze nog 2 weekjes naar school,heb ook nog geen gevoel eigenlijk dat je vakantie er aan komt.

    nog zo druk met van alles en nog wat.

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk!!!
    Vooral dat het de HOOFDPRIJS is..!!!

    Wat heeft J+G's juf haar inzet getoond he?!
    Onze J. zag duidelijk verschil...! ;-)

    Groetjes he!
    Welke week gingen jullie ook alweer weg? Hebben we tussentijds nog gelegenheid elkaar te spreken???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal de juf blij zijn met deze geweldige prijs, je hebt het weer heel origineel gemaakt.
    Geniet van de vakantie, heerlijk hé, ik zit hier ook te genieten, 6 weken....wat zal ik doen:))))


    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers