woensdag 20 juli 2011

Visje in het water!

Ja, ik weet het....de afgelopen keer was ik met Pingu meer in wintersfeer....maar deze keer een meer zomerse variant.


Wat heb je er voor nodig?

- blauw (behang)papier
- doorzichtig plastic (gebruik er sheets voor)
- vissnoepjes
- groen chenilledraad
- naaimachine
- glas of beker



Teken met behulp van een glas of beker een viskomvorm op het blauwe papier en op het plastic.
Knip de viskom uit.


Naai de blauwe en de plastic viskomvorm op elkaar, laat de bovenkant open.


Maak van het groene chenilledraad een waterplant en stop die samen met het vissnoepje in de viskom.


In plaats van een viskom kan je ook een aquarium maken (sneller en makkelijker), knip dan gewoon rechthoekjes en naai die op elkaar vast.


Net als bij Pingu kun je de traktatie royaler maken, door hem groter te maken of dubbelzijdig.

*******************

En verder wil ik jullie nog attent maken op een hele LEUKE actie:

Bij VSM Arnikind (ideaal bij vallen en stoten!) krijg je nu  het tweede kaartje voor een kinderspeelparadijs GRATIS!

Kijk voor meer informatie op

300x250_gratis naar het speelparadijs

Wat moet je doen? Koop nu Arnikind Vallen en Stoten gel en plak de deksel van het doosje op de actievoucher.

Ga hiermee naar een van de deelnemende speelparadijzen en ontvang het tweede kaartje GRATIS!

De actie loopt tot 15 september 2011.

Prettige dag allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Het kommetje vind ik leuker hoor.
    Hoe kom je toch op de ideetjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik vind deze leuker als de pingu!!!

    En bedankt voor de tip!!!...is een goeie met deze sombere dagen!

    Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt ook van die groene snoepveters volgens mij. Das misschien nog leuker dan zo'n chinelli eh dinges hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die viskom is leuk!!! Gaan we zeker onthouden!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n goed idee, heel leuk, ik hoop dat velen je traktaties volgen, op deze manier wordt het zo gezellig.


    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers